Godkendt leverandør
Kvalitetsprodukter

Mød de ansatte hos Max Horsens A/S

Hos Max Horsens A/S har vi et stærkt medarbejderteam, der tilsammen danner rammen om virksomhedens daglige gang. Vi er seks medarbejdere der hver især har hver vores faste opgaver, men ligeledes seks medarbejdere der tilsammen har et yderst godt samarbejde og en god arbejdsmorale. Vi tror på, at et godt samarbejde mellem ansatte øger arbejdsglæden, og vi er stolte af, at have glade og tilfredse medarbejdere møde ind mandag-fredag.

 

Giv en virtuel highfive og hilsen til Tina!

Hun har været hos Max Horsens A/S siden 2000 hvor hun fik et barselsvikariat, der endte i en fast stilling. Her 21 år efter, har vi stadigvæk den store fornøjelse af at arbejde sammen med hende og dét er vi kun glade for. Tina er gift med Max, så det var ikke kun hendes arbejde og det gode sammenhold hun blev lun på i sin tid 💚.

Tina har mange bolde i luften. Hun kender virksomheden og systemerne som sin egen bukselomme - og er der noget hendes kollegaer skal bruge svar eller hjælp til, så er Tina en sikker vinder, for du er sikker på at hun ved enten noget- eller det hele.

Hun varetager bl.a. kontakt med leverandører, indkøb, kommunikation med faste såvel som nye kunder og hjælper til på lageret. Vores arbejdsplads er meget drevet af, at man udover at have sine faste arbejdsopgaver ligeledes kan være fleksibel. At træde til når hjælp er nødvendigt, spiller en stor rolle hos Max Horsens. Vi er et team.

Det hun nyder mest ved arbejdspladsen, er den gode atmosfære. De fleste leverandører er danske og har været partnere i mange år. Der er her tale om One Wood der leverer vores FSC-certificerede institutionsmøbler og dantoy der leverer deres lækre svanemærkede produkter. Når man kan stole på sine leverandører, er det let at yde god service til kunderne hun er i dialog med 👍.

Vi ser frem til mange flere år med Tina – for hendes gode humør og store lyst til at hjælpe, er noget vi alle værdsætter yderst højt og noget, der gør vores egen arbejdsdag bedre!

 

Det her, det er Tobias!

Han er næste generation, og har været en del af Max Horsens siden han var barn. Han har fra sidelinjen set butikken vokse med store skridt med Max i førertrøjen. Dog var det først i 2019 efter et par år i København med et job hos Novo Nordisk, han besluttede sig for at hoppe med ombord. Det er beslutning vi alle er rigtig glade for – for Tobias har i sinde at tage over for Max, når han en dag går på pension.

Tobias er altid god at søge vejledning hos, da hans kendskab til virksomheden er stor. Han er ansvarlig for alt i kategorien legeplads. Han har bl.a. etableret legepladsen, Bakkelunden i Horsens Kommune, der løb med titlen som byens bedste legeplads 2021. Han laver skræddersyede tilbud, giver kyndig vejledning, sørger for byggetilladelser og meget mere. Legepladser er hans største domæne, men er ligeledes en stor del af kategorien institutionsmøbler ✅

Det han nyder mest ved sin arbejdsplads, er den personlighed og ærlighed vi arbejder med. Det kan mærkes både internt, men også når vi er ude hos kunder. ”Tilmed den stolthed jeg har med vores produktsortiment, at jeg er stolt over den kvalitet vi leverer, samt størstedelen af vores varer bliver produceret i Danmark”, udtaler han.

Vi er glade for at Tobias er en del af hverdagen hos Max Horsens. Han smitter af med sin store hjælpsomhed, høje humør og humor - tre ting der er guld værd for en god arbejdsdag 🎉

Pssst! Hvis du syntes Tobias og Tina har et par ligheder, så er du ikke helt forkert på den. De er nemlig ikke kun kollegaer, men også mor og søn.

 

Har I mødt Emilie?

Hun er det nyeste skud på stammen her hos Max Horsens!

Emilie kommer fra Aarhus, og blev ansat hos Max Horsens A/S med en erfaring som tidligere pædagogmedhjælper i bagagen og en uddannelse- og erfaring inden for markedsføring. Hun er derfor det helt rette match for os. Den sammensætning giver den helt rette forståelse for vores verden, og med Emilies gå-på-mod er vi rigtig glade for at have hende med ombord 💪

Emilie har ansvaret for vores markedsføring. Det indebærer bl.a. vedligeholdelse af vores hjemmeside, SoMe, kommunikationsopgaver og design af vores grafiske materiale. Du kan også være heldig at fange hende på salgslinjen - hvor hun qua sit fokusområde har en bred viden omkring vores produkter. Er der travlt på lageret, slår Emilie gerne til og giver en hånd med.

Det hun nyder mest ved arbejdspladsen, er det gode sammenhold. Der er ikke ret langt fra top til bund, hvilket giver et yderst behageligt #arbejdsmiljø at være i. ”Hvis jeg får lyst til at prøve nogle idéer og tiltag af, og det så ikke fungerer, jamen så prøver jeg noget andet – og den frihed og tillid sætter jeg stor pris på!” udtaler Emilie 💡

Vi er glade for Emilie og hendes gode humør, og håber på mange år med gode grin i en travl hverdag!

 

Intet velgungerende lager uden en lagermand. Sig hej til Thorkild!

For 2,5 år siden parkerede Thorkild sin cykel på gårdspladsen, bankede på hoveddøren og friskt spurgte om vi dog ikke manglede en til at hjælpe på lageret et par gange om ugen. Max syntes det lød som en fremragende idé, og Thorkild har været en del af det daglige team lige siden 😀

Thorkild er her mandag til fredag, og når han har hentet sin daglige kande kaffe, sætter han kursen mod lageret. Her samler han borde, stole, taburetter og sørger for at de ting der skal leveres, bliver sat frem i den rigtige rækkefølge.

Står vi med en leverance der skal leveres til kunden i vores egen Max-bil, sætter han sig glædeligt bag rattet og suser afsted når bilen er pakket 🚚

Thorkild er gammel købmand, og ved derfor hvor meget godt kvalitet betyder for kunderne. Han har nemlig været i selv samme båd det meste af sit liv. Derfor nyder Thorkild at gøre en dyd ud af, at samle og færdiggøre de bestillinger han arbejder med 🪑.

 

 

 

Max er manden bag Max Horsens A/S

Efter mange år som ansat som sælger til det offentlige marked, havde Max efterhånden skrabet sig en god portion erfaring sammen til at starte op for sig selv. Heldigvis var nogle af hans kunder klar på at følge med over i hans ny etablerede virksomhed, og nogle af de kunder, har Max stadigvæk kontakt med. Max gik selvstændig i 1987, og her 35 år senere, står Max Horsens A/S stadigvæk ved sine fulde fem 💪

Som han selv siger, så er han ikke helt ung længere. Det betyder at en næste generation langsomt tager over på områder, som Max førhen selv har haft kontrol over. Dette passer Max fint, for så er der tid til at passe på sig selv og til at få sig en morfar midt på dagen. Dog er han stadigvæk 1. mand når telefonen ringer - for han kan ikke lade være.

Max ved hvor meget god og høj kvalitet hænger sammen med eksplicit kundeservice. Mange af vores kunder der har snakket med Max udtaler ofte "ja, han er en ærlig mand der altid er klar på at finde en løsning" - og det kan vi kun give dem ret i, for sådan ligger landet hos Max 💚

Max Horsens har modtaget CSR-people i 2021 og 2022

 

 

Tina har været hos Max Horsens siden år 2000

 

 

 

 

 

 

Tobias har ansvaret for legeplads og møbler

 

 

 

 

 

 

 

Emilie har ansvaret for vores markedsføring

 

 

 

Thorkild arbejder på lageret mandag-torsdag

 

 

Max er Adm. Direktør for Max Horsens A/S

Online kataloger

Kataloger

Læs vores aktuelle kataloger online.

Ærlig rådgivning

Følg med

Hent inspiration og indblik i vores blog.

Hold øje

Log ind og bestil

Bestil varer nemt og hurtigt.

Godkendt

Få adgang

Anmod om login til webshoppen.